Senior Brand Manager pro UGO - balený sortiment/retail
Kofola
U Národní galerie 470, Praha
Plný
Bez maturity
Marketing, média a reklama
21. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Právě teď hledáme kolegu, který bude zodpovědný za další rozvoj baleného sortimentu pod značkou UGO. Čeká tě vývoj nových produktů a jejich obalů, aktivity na podporu jejich prodeje, příprava marketingových kampaní a v neposlední řadě komunikace se skvělými a zapálenými kolegy napříč odděleními.
JAKÁ BUDE NÁPLŇ TVÉ PRÁCE?
- Vývoj inovativních balených produktů (od čerstvých štáv po saláty a sendviče) – od zadání, přes ochutnávky, testování až po jejich uvedení na trh.
- Podíl na přípravě a implementace marketingové strategie značky UGO (chceme být jednička v oboru zdravého stravování)
- Spolupráce se zajímavými lidmi – vývojáři, obchodní partneři, sales, marketingové agentury, spotřebitelé a další inspirativní kolegové
- 360° řízení projektů (zodpovědnost a samostatnost)
- Obalový design
- Podpora prodeje a vývoj materiálů
- Správa svěřeného rozpočtu a jeho efektivní využití
CO SE V UGO CENÍ?
- 3-5 let zkušeností v marketingu, ideálně na pozici Brand managera
- Vášeň pro zdravý životní styl, vyvážené stravování a udržitelný přístup
- Samostatnost a zodpovědnost za své projekty
- Kreativní nápady a energie pro jejich realizaci
- Logické a analytické schopnosti
- Komunikační dovednosti
- Zkušenosti z prostředí gastronomie a retailu velkou výhodou
CO TI UGO NABÍZÍ?
- Perspektivní zodpovědné zaměstnání ve stabilní společnosti s otevřenou firemní kulturou
- Odborný a kariérní rozvoj – práce s těmi nejlepšími v oboru
- Nejčerstvější informace o novinkách ve zdravém stravování
- Motivující finanční ohodnocení
- Hlavní pracovní poměr
- Místo výkonu práce: Praha 5 Zbraslav
- Možnost využívat částečně Homeoffice
- Produkty: Být u našich nejrůznějších inovací a ochutnat je jako první!
UKAŽTE SVÉ SCHOPNOSTI A STAŇTE SE SOUČÁSTÍ UGO SVĚTA.
Spol. UGO TRADE provozuje největší Česko-Slovenskou síť FRESHBARŮ & SALATERIÍ - vyrábějící produkty zejména z čerstvého ovoce a zeleniny. Aktuálně poskytujeme našim zákazníkům alternativu zdravého stravování na 64 místech. Soustředíme se na kvalitu produktů, vstřícnost vůči zákazníkům a otevřenou komunikaci.