Recepční-Office manager
O pozici
Pracovní nabídka
Recepční / Office manager
Co vás čeká:
Na této pozici budete klíčovou osobou, která zajišťuje bezproblémový chod naší kanceláře. Budete vítat návštěvy, zodpovídat za korespondenci, organizovat drobné akce a schůzky, a zajišťovat administrativní podporu kolegům. Zároveň budete důležitou součástí týmu, protože budete reprezentovat naši firmu navenek a vytvářet první dojem pro všechny návštěvníky.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Samostatnost a pečlivost
Výborné komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování
Znalost angličtiny na komunikační úrovni
Schopnost zorganizovat si práci a zvládat více úkolů najednou
Výhodou bude, pokud budete umět:
Orientace v MS Office a dalších kancelářských nástrojích
Předchozí zkušenost na pozici recepční/office manager
Co vám můžeme nabídnout:
Nabízíme stabilní práci v přátelském a mladém kolektivu s možností dlouhodobého uplatnění a profesního růstu. Zakládáme si na férovém jednání a podpoře udržitelného rozvoje. Kromě dobrého platového ohodnocení se můžete těšit na pravidelné teambuildingy, volnočasové akce a mnoho dalších benefitů.
Pokud hledáte samostatnou a zodpovědnou práci s dlouhodobou perspektivou, těšíme se na vaši přihlášku!