REFERENT MAJETKOVÉ SPRÁVY
O pozici
Náplň práce:
- vykonávání různorodých administrativních prací podle obvyklých postupů
- provádění inventur, zpracování inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku, zajišťování inventarizace majetku a závazků, analýza pohledávek a závazků
- provádění objednávek a příjem zdravotnického materiálu
- gesce péče o polohovací lůžka a další zdravotnickou techniku, zajišťování revizí, bezpečnostně technických kontrol, komunikace s dodavateli
- provádí finální přípravu poukazů zdravotní techniky na základě podkladů vrchních sester
- zajišťuje objednávky zdravotnického a kancelářského materiálu, zajišťuje distribuci - naskladnění, výdej apod.
- zajišťuje a analyzuje finální podklady pro vyúčtování doplatků za léky a inkontinenční pomůcky, provádí vyúčtování, vede evidenci o nezaplacených pohledávkách nebo vzniklých přeplatcích
- sumarizuje podklady pro vykazování zdravotních výkonů na zdravotní pojišťovny, zpracovává finální soubory s dávkami pro zdravotní pojišťovny
- podílí se na výběru finančních prostředků na měsíční platby uživatelů
Minimální požadované vzdělání:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
- samostatnost při správě svěřených povinností -
výborné dovednosti MS Office
- zaměření na detail a preciznost
- proaktivní přístup a vytváření pozitivní zkušenosti
- schopnost pracovat v týmu, zaujetí a pokora
- výborné dovednosti v oblasti time managementu
- schopnost stanovení priorit při plnění povinností, řešení úkolů
- dovednosti zdvořilé a profesionální komunikace
- trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Nabízíme:
- zajímavou pracovní příležitost ve stabilní organizaci
- odpovídající mzdové ohodnocení
- týden dovolené navíc
- 5 sick days
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
Platové zařazení: V souladu s příslušnými právními předpisy - nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě náleží 9. platová třída
Lhůta pro podání přihlášky:
Přihláška do výběrového řízení v podobě strukturovaného životopisu musí být doručena nejpozději do 15. listopadu 2024 - 12.00 hodin . Součástí přihlášky musí být motivační dopis.
Způsob podání přihlášky: osobně na sekretariátu nebo písemně na adresu:
Městská správa sociálních služeb v Mostě - příspěvková organizace
Barvířská 495
434 01 Most
v zalepené obálce zřetelně označené: „NEOTVÍRAT - VŘ - Referent majetkové správy“
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Most
Délka a druh pracovního poměru: plný úvazek