Senior online marketing analytik

Jméno/Firma
FAST ČR, a.s.
Pracoviště
U Sanitasu 1621, Říčany
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Senior Online Marketing Analyst

  • Job Overview: Hledáme zkušeného Senior Online Marketing Analystu, který bude klíčovou součástí našeho marketingového týmu. Tento člověk bude zodpovědný za analýzu a optimalizaci webového trafficu, práci s externími agenturami a řízení datových strategií. Hlavními úkoly bude identifikovat příležitosti pro růst, průběžně zlepšovat výkon marketingových kampaní a podílet se na tvorbě dlouhodobých strategií pro získávání a udržení zákazníků. Pozice je podřízena Online Marketing manažerovi PLANEO.

Key Responsibilities:

Řízení výkonnostní agentury: Nastavování a hlídání klíčových KPI, pravidelné vyhodnocování výkonu agentury, testování inovativních přístupů a nových funkcionalit.
Datový sklad: Spolupráce na vývoji datového skladu a jeho struktury, zajištění, že je správně nastaven pro marketingové potřeby.
Komplexní reporting: Definování, příprava a průběžné zlepšování komplexních reportů pro zajištění maximální transparentnosti výkonu kampaní. Denní práce s reporty a navrhování zlepšení na základě analytických výstupů.
Analýza webového trafficu: Průběžné sledování a analýza trafficu, identifikace anomálií, silných a slabých stránek webu. Návrhy na optimalizace.
A/B testování: Provádění A/B testů reklamních formátů a aktivní spolupráce na optimalizaci marketingového mixu.
Marketingová strategie: Spolupráce na tvorbě celkové marketingové strategie a hledání efektivních cest pro akvizici nových zákazníků.
Retenční strategie: Vytváření a optimalizace retenční strategie na základě RFM segmentace pro zajištění dlouhodobé loajality zákazníků.
 

Požadavky:

  • Minimálně 3-5 let zkušeností v oblasti online marketingu, analytiky a práce s výkonnostními kampaněmi.
  • Zkušenost s nástroji pro analýzu trafficu (např. Google Analytics) a správou KPI.
  • Znalost práce s datovými sklady a pokročilými reportovacími nástroji.
  • Silné analytické myšlení a schopnost nacházet příležitosti pro optimalizaci marketingových aktivit.
  • Praktická zkušenost s A/B testováním a vývojem retenčních strategií.