PROVOZNĚ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
O pozici
Pracovní nabídka
Organizace DOMINO cz, o.p.s., hledá pro rozšíření svého pracovního týmu kolegyni / kolegu na pracovní pozici PROVOZNĚ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE.
Chceš být součástí našeho dynamického týmu? Hledáme všestranného kolegu/kolegyni, který/á spojí administrativní dovednosti s ekonomickým myšlením. Tvoje zodpovědnost bude zahrnovat široké spektrum úkolů, od správy dokumentů až po kooperaci na rozpočtech.
POŽADUJEME
- SŠ/VŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou
- zkušenosti s administrativní prací a základy účetnictví
- dobrá znalost práce na PC (MS Office, ekonomické systémy výhodou)
- analytické myšlení
- flexibilitu
- zodpovědnost a preciznost
- ochotu učit se novým věcem
- kultivovaný písemný i ústní projev
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- schopnost určovat priority
- řidičský průkaz sk. B
NABÍZÍME
- práci na plný úvazek
- stabilní zaměstnání v příjemném pracovním prostředí
- zázemí stabilního zaměstnavatele
- místo výkonu práce: Zlín
- plat: dle vnitřního předpisu organizace
- vhodné i pro absolventy
- nástup: dle dohody, IHNED
NÁPLŇ PRÁCE
- zajištění chodu kanceláře a poskytování komplexní administrativní podpory pro celý tým
- kooperace na přípravě a realizaci projektů, na rozpočtování organizace
- interní spolupráce, komunikace v rámci jednotlivých středisek organizace
- aktivní účast na zpracování podkladů pro účetnictví
- archivace dokumentů
- správa a aktualizace databází klientů
- samostatné řešení zadaných úkolů
- asistentské práce (organizace schůzek a jednání s klienty, vyřizování telefonických hovorů, korespondence, služební pochůzky mimo kancelář - např. pošta, úřady, apod.
Bližší informace Vám rádi poskytneme v pracovní dny na telefonu 577 218 708, 734 602 177.
Pokud Vás námi nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete, prosím, Váš životopis společně s motivačním dopisem jako odpověď na uvedený inzerát přes daný portál nebo na adresu: DOMINO cz, o.p.s., třída Tomáše Bati 3244, 760 01 Zlín nejpozději do 20. 11. 2024.