Odborný rada v Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní (ID 30102592)

Jméno/Firma
Digitální a informační agentura
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici odborný rada v Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní.

Náplní Vaší práce bude věcná správa informačního systému/registru (Informační systém sdílené služby, registr obyvatel) či tvorba koncepcí rozvoje informačního systému/registru a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na informační systém/registr včetně předkládání věcných návrhů na zpracování nových nebo novelizaci stávajících právních předpisů.

Základní informace

Ředitel Digitální a informační agentury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný rada v Digitální a informační agentuře, Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní (se služebním působištěm Praze, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3.

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 28 Infomační a komunikační technologie

Činnosti na služebním místě

  • věcná správa informačního systému/registru (Informační systém sdílené služby, registr obyvatel),

  • tvorba koncepcí rozvoje informačního systému/registru a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na informační systém/registr včetně předkládání věcných návrhů na zpracování nových nebo novelizaci stávajících právních předpisů,

  • zpracování funkcionalit informačního systému/registru a spolupráce s technickým správcem a provozovatelem při jejich praktickém zavádění, zejména při vytváření testovacích scénářů, testovacích dat a akceptačních kritérií, podílení se na vyhodnocování testovacího a pilotního provozu při realizaci funkcionalit,

  • poskytování údajů oprávněným subjektům z informačního systému/registru,

  • prověřování reklamací, nesouladů a šetření nesprávně vedených údajů v informačním systému/registru a spolupráce s odbornými útvary Digitální a informační agentury, agendovými místy a správci editorských systémů,

  • poskytování metodické pomoci orgánům veřejné moci, soukromoprávním uživatelům údajů a editorům včetně vyřizování korespondence a stížností,

  • provádění školení a příprava metodických materiálů,

  • poskytování součinnosti a zajišťování spolupráce s agendovými místy s napojením na informační systém/registr.

Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k Zákonu o státní službě do 13. platové třídy.

Platový tarif

  • Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 30 780 Kč do 45 420 Kč.

  • Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády“ č. 304/2014 Sb.).

Osobní příplatek

  • Rozpětí od 6 813 Kč do 11 355 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

  • Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost.

Podmínky výkonu služby

  • Místo výkonu služby je Praha.

  • Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

  • Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

  • Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. prosince 2024.

  • Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra.

Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. listopadu 2024, tj. v této lhůtě

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Digitální a informační agentura, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3,

  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,

  • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@dia.gov.cz, nebo

  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: yukd8p7.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební míst odborný rada v Digitální a informační agentuře, Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní č.j. DIA- 20746/PERS-2024.“

Z výběrového řízení bude vyřazena žádost, která bude doručena po stanovené lhůtě.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Další povinné přílohy

  • strukturovaný profesní životopis

    • V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká.

    • Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

  • motivační dopis