Odborný rada v Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní (ID 30102592)
O pozici
Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici odborný rada v Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní.
Náplní Vaší práce bude věcná správa informačního systému/registru (Informační systém sdílené služby, registr obyvatel) či tvorba koncepcí rozvoje informačního systému/registru a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na informační systém/registr včetně předkládání věcných návrhů na zpracování nových nebo novelizaci stávajících právních předpisů.
Základní informace
Ředitel Digitální a informační agentury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný rada v Digitální a informační agentuře, Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní (se služebním působištěm Praze, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 28 Infomační a komunikační technologie
Činnosti na služebním místě
věcná správa informačního systému/registru (Informační systém sdílené služby, registr obyvatel),
tvorba koncepcí rozvoje informačního systému/registru a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na informační systém/registr včetně předkládání věcných návrhů na zpracování nových nebo novelizaci stávajících právních předpisů,
zpracování funkcionalit informačního systému/registru a spolupráce s technickým správcem a provozovatelem při jejich praktickém zavádění, zejména při vytváření testovacích scénářů, testovacích dat a akceptačních kritérií, podílení se na vyhodnocování testovacího a pilotního provozu při realizaci funkcionalit,
poskytování údajů oprávněným subjektům z informačního systému/registru,
prověřování reklamací, nesouladů a šetření nesprávně vedených údajů v informačním systému/registru a spolupráce s odbornými útvary Digitální a informační agentury, agendovými místy a správci editorských systémů,
poskytování metodické pomoci orgánům veřejné moci, soukromoprávním uživatelům údajů a editorům včetně vyřizování korespondence a stížností,
provádění školení a příprava metodických materiálů,
poskytování součinnosti a zajišťování spolupráce s agendovými místy s napojením na informační systém/registr.
Údaje o složkách platu
Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k Zákonu o státní službě do 13. platové třídy.
Platový tarif
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 30 780 Kč do 45 420 Kč.
Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády“ č. 304/2014 Sb.).
Osobní příplatek
Rozpětí od 6 813 Kč do 11 355 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.
Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost.
Podmínky výkonu služby
Místo výkonu služby je Praha.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. prosince 2024.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. listopadu 2024, tj. v této lhůtě
doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Digitální a informační agentura, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3,
podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@dia.gov.cz, nebo
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: yukd8p7.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební míst odborný rada v Digitální a informační agentuře, Oddělení správy informačních systémů referenčního rozhraní, Odbor registrů a rozhraní č.j. DIA- 20746/PERS-2024.“
Z výběrového řízení bude vyřazena žádost, která bude doručena po stanovené lhůtě.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Další povinné přílohy
strukturovaný profesní životopis
V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká.
Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.
motivační dopis