CUSTOMER SERVICE - ANGLICKÝ JAZYK
Drylock Technologies s.r.o.
Hrádek nad Nisou
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
21. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce
- Zpracování objednávek, sledování jejich průběhu a následná fakturace u svěřeného portfolia Zákazníků
- Proaktivní komunikace a řešení případných problému s dodávkami zboží, komunikace se Zákazníkem a Drylock obchodním zastoupením při hledání řešení případných potíží
- Podpora Drylock obchodního zastoupení při poskytovaní stavu skladů zboží, přehled objednávek, informace týkající se dalších výrob atd.
- Údržba a vedení Zákaznických dat a informací
- Aktivní komunikace v rámci výrobního závodu (oddělení Dopravy, Plánování atd.), v rámci závodů skupiny Drylock, Zákazníkem a daným Drylock obchodním zastoupením
- Administrativa a dokumentace v rámci zpracování objednávek – fakturace, dobropisy, prohlášení, certifikace atd.
- Spolupráce při řešení logistických reklamací
Požadujeme
- Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání
- Angličtinu slovem a písmem (min. B1)
- Středně pokročilé znalosti Microsoft Office (Outlook, Excel, Word atd.)
- Zkušenosti se SAPem nebo podobným programem výhodou, ale ne podmínkou
- Praxe min. 2 roky v administrativě (Obchod, Nákup, Logistika, Zákaznický Servis, Finance atd.) výhodou
- Proaktivní přístup při řešení problémů
- Týmovost, dobré komunikační a organizační schopnosti
- Odpovědnost a schopnost řešit případné konflikty, Zákaznicky orientovaný přístup