CUSTOMER SERVICE - ANGLICKÝ JAZYK

Jméno/Firma
Drylock Technologies s.r.o.
Pracoviště
Hrádek nad Nisou
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce

  • Zpracování objednávek, sledování jejich průběhu a následná fakturace u svěřeného portfolia Zákazníků
  • Proaktivní komunikace a řešení případných problému s dodávkami zboží, komunikace se Zákazníkem a Drylock obchodním zastoupením při hledání řešení případných potíží
  • Podpora Drylock obchodního zastoupení při poskytovaní stavu skladů zboží, přehled objednávek, informace týkající se dalších výrob atd.
  • Údržba a vedení Zákaznických dat a informací
  • Aktivní komunikace v rámci výrobního závodu (oddělení Dopravy, Plánování atd.), v rámci závodů skupiny Drylock, Zákazníkem a daným Drylock obchodním zastoupením
  • Administrativa a dokumentace v rámci zpracování objednávek – fakturace, dobropisy, prohlášení, certifikace atd.
  • Spolupráce při řešení logistických reklamací

Požadujeme

  • Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání
  • Angličtinu slovem a písmem (min. B1)
  • Středně pokročilé znalosti Microsoft Office (Outlook, Excel, Word atd.)
  • Zkušenosti se SAPem nebo podobným programem výhodou, ale ne podmínkou
  • Praxe min. 2 roky v administrativě (Obchod, Nákup, Logistika, Zákaznický Servis, Finance atd.) výhodou
  • Proaktivní přístup při řešení problémů
  • Týmovost, dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Odpovědnost a schopnost řešit případné konflikty, Zákaznicky orientovaný přístup

Pokud máte o tuto pracovní pozici zájem nebo víte o někom, kdo by se na ni hodil, kontaktujte prosím Dušana Singera, tel. 482 420 222 nebo 720 821 497