ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
O pozici
Pro našeho klienta, společnost, která je kvalitním distributorem potravin ve středomoří a který má více než 30 lety zkušeností. Působí v České republice, Maďarsku, Slovensku a Polsku. Jejich mottem je nabízet prvotřídní produkty a výjimečné služby v každém kroku procesu. Záleží jim na propagaci produktů, které vyvažují zdraví, udržitelnost a pohodlí, proto se zaměřujeme na středomořskou stravu, BIO produkty a produkty zdravého životního stylu. Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Co budeš dělat:
Podpora prodejního týmu – staneš se nepostradatelnou součástí našich obchodních aktivit, budeš pomáhat s přípravou analýz nákladů a přínosů pro stávající zákazníky.
Cenové mapy a tržní analýzy – budeš tvořit cenové mapy a analyzovat konkurenci, takže si osvojíš dovednosti, které jsou v businessu k nezaplacení.
Budování vztahů – naučíš se, jak udržovat a rozvíjet vztahy s klíčovými zákazníky a partnery.
Organizace cool akcí – budeš se podílet na plánování a správě promoakcí a eventů s našimi maloobchodními partnery.
Spolupráce s kreativním týmem – zapojíš se do přípravy originálních marketingových kampaní, což ti dá skvělou praxi pro budoucnost.
Co od tebe potřebujeme:
Vzdělání – minimálně SŠ s maturitou, pokud máš VŠ, je to super bonus!
Dovednosti – práce s Excelem by ti měla být známá, angličtina je výhodou.
Osobnost – hledáme někoho, kdo je organizačně schopný, samostatný a má chuť se učit a růst.
Výhodou – řidičský průkaz a znalost systému SAP
Proč je to skvělá příležitost:
Stabilní práce – hlavní pracovní poměr a bonus ve výši měsíčního platu
Rozvoj a růst – nabízíme individuální jazykové kurzy, školení a možnost růst kariérně.
Přátelská atmosféra – práce v menším týmu, kde se budeš cítit jako doma. Navíc jsme dynamická mezinárodní firma, která ti poskytne prostor růst.
Lokalita – naše kanceláře jsou v Praze 10 – Strašnicích, kam se snadno dostaneš.
S námi projdete pouze telefonickým pohovorem, další jednání a smluvní vztah je pouze v kompetenci Vás a přímého zaměstnavatele!