Technical Support

Jméno/Firma
GOAL SPORT technology s.r.o.
Pracoviště
Hájecká 1304/14a, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co u nás budeš dělat?

Budeš k dispozici na telefonu online pro naše zákazníky a budeš s nimi řešit problémy, které mají s našimi systémy - od nastavení, přes instalace, až po bugy. Primárně jde o softwarové problémy nebo pomoc s konfigurací, ale občas se nějakým způsobem týká i hardware.

Pokud si nebudeš vědět s něčím rady poradí ti zkušenější kolegové na supportu nebo se můžeš obrátit přímo na šéfa vývoje Pavla, který bude sedět hned naproti tobě.

Společně s kolegy si budeš dělit odpolední služby. Odpolední služby vyžadují být k dispozici na telefonu mezi 15:00-22:00 a jsou odměňovány bonusem k tvému běžnému platu. Služby si dáváme vědět dopředu a není problém se domluvit.

Kromě práce na telefonu budeš v době, kdy budeš v kanceláři pracovat na dalších podpůrných činnostech jako přípravy demo počítačů, instalace nových systémů nebo vyřizování požadavků klientů, které jsou na delší dobu, ale nejsou akutní.

Co je u nás pro Tebe jako supporťáka zajímavého?

Máš velkou volnost - po zaškolení musíš být k dispozici na telefonu, ale během služeb neřešíme, jestli jsi na firmě, doma nebo venku. Měl bys být schopen být u počítače dost brzo na to, abys pomohl klientovi vyřešit problém. Nikdo nekontroluje kdy chodíš na jídlo nebo na záchod.

Jsme zaměření na kvalitu a ne výkon - jde nám primárně o to, abys zákazníkům pomohl a ne aby sis vykázal co nejvyšší počet hovorů. Našimi zákazníky jsou desítky až nižší stovky stadionů a udržujeme s nimi dlouhodobé vztahy.

Řešíš reálné problémy - naši klienti jsou poměrně technicky zdatní a většina z nich se nějakým způsobem podílí i na konfiguraci systémů. Nebudeš řešit, že někdo neví co je browser, nebo nezapojil počítač do zásuvky.

Máš v týmu slovo - pokud ti něco nevyhovuje nebo myslíš, že by mělo fungovat jinak, nebráníme se tomu to změnit. Jsme malý tým a hlas každého z nás je důležitý.

Co po Tobě chceme?

Umíš přemýšlet nad problémy - nebudeš řešit dokola ten stejný problém podle procesní příručky. Abys mohl fungovat efektivně, měl by ses zorientovat v našich systémech a umět si dávat věci do souvislostí.

Jsi komunikativní a dokážeš se doptat - jako supporťák budeš většinu času komunikovat se zákazníky, lidmi u nás a na spoustu věcí se budeš muset ptát. Jak abys pochopil problémy zákazníků, tak fungování našich systémů.

Jsi zákaznicky orientovaný - naším cílem jsou spokojení zákazníci a snažíme se jim vycházet vstříc. Chceme, abys k práci přistupoval podobně.

Umíš anglicky na komunikativní úrovni - velká část našich zákazníků je v zahraničí (Austrálie, Německo, Japonsko, USA...) a tak je nutné abys s nimi byl schopen na rozumné úrovni mluvit anglicky a dokázal jim pomoct.

Z čeho budeme nadšení?

Máš už zkušenosti jako supportem - pokud už máš s technickou podporou zkušenosti z jiných firem, určitě je využiješ i u nás.

Znalost multimédií - pokud se trochu vyznáš ve formátech videa (H.264, JPEG, GPUJPEG...) a kodek pro tebe není sprosté slovo, budeš u nás jako doma.

Práce s hardwarem - nebudeš muset zapojovat kabely (od toho máme techniky), ale pokud víš co je to switch, síťový kabel nebo převodník, usnadní ti to práci.

S kým budeš pracovat?

V týmu s tebou na supportu jsou Tomáš a Martin, kteří se s Tebou budou dělit o služby. Na větších HW problémech budeš spolupracovat s našimi techniky a na SW pak s šéfem vývoje Pavlem.

Jakou formou budeš spolupracovat?

Nejdůležitější je pro nás teď vykrýt odpolední služby. Po zaškolení (cca 2 měsíce) s tebou můžeme spolupracovat na plný nebo částečný úvazek podle tvé preference s hlavním důrazem na odpolední služby.

Kde nás najdeš?

Jsme v industriálním areálu na Hájecké 14a, autobusem 47/49 asi patnáct minut z centra v pěkně vybavených kancelářských prostorech. Když budeš chtít můžeš využít naši kuchyňku, kávovar, křesílka a fotbálek.