Administrativní podpora pro fakturační oddělení

Jméno/Firma
Člověk v tísni, o.p.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice.

Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení. Vaším hlavním úkolem bude kontrola a evidence došlých tuzemských a zahraničních faktur.

Kdo je náš tým?

Náš pětičlenný tým je na startu v procesu zadávání dokladů do účetního a archivačního systému.Komunikujeme s kolegy napříč celou organizaci, abychom zajistili kvalitní vstupní data. 

Ohlasy z našeho týmu:

„Nejlepší, nejférovější, nejlidštější zaměstnavatel, co jsem dosud měla.“

Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz - platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.

Koho hledáme?

Určitě se u nás budete cítit výborně, pokud rád*a pracujete s daty a jste přesní při jejich zadávání, těší Vás práce, kde se Vaše odborné schopnosti smysluplně spojí s pomocí lidem a máte chuť se naučit něco nového. Co nabízíme:  

  • Místo práce: Praha 2

  • Typ úvazku: 0,5 (poloviční úvazek)

  • Nástupní mzda: 16 000,- Kč až 18 000,- Kč/měsíc (při polovičním úvazku) dle Vašich předchozích zkušeností

  • Nástup: ideálně ihned, záleží na dohodě

  • Pracovní úvazek: na dobu určitou (do 30.4.2025)

Jaká bude Vaše náplň práce? 

  • Kontrola formální správnosti došlých faktur tuzemských a zahraničních včetně kontroly náležitostí daňových dokladů, jejich evidence v účetním systému Navision a archivačním systému ELO;

  • v návaznosti na to řešení případných zjištěných nesrovnalostí s kolegy*němi z jednotlivých oddělení Člověka v tísni;

  • zadávání kontaktů a jejich evidenci v účetním programu Navision;

  • podílení se na agendě konfirmací sald vybraných dodavatelů;

  • další administrativní úkoly.

Co považujeme pro tuto pozici za důležité?

  • Ukončené středoškolské vzdělání (ekonomické výhodou);

  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows, MS Office - Outlook, Word, Excel);

  • pasivní znalost angličtiny (porozumět textu v angličtině);

  • ochotu komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;

  • zájem učit se novým věcem;

  • pečlivost, schopnost rychlé orientace v problému, samostatnost a spolehlivost;

  • základní znalost účetnictví je výhodou, ne podmínkou - potřebné znalosti Vám rádi předáme .

A co nabízíme my Vám? 

  • Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují. 

  • Přátelské prostředí: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.  

  • Flexibilní pracovní dobu: nabízíme kombinaci práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny). 

  • Štědrý balíček volna: k dispozici máte 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days). 

  • Dog friendly: máte možnost vzít si svého domácího mazlíčka s sebou do práce.

  • Zázemí a know-how: jsme stabilní nezisková organizace s nadnárodní působností. 

  • Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme jazykové kurzy a psychologickou podporu. 

  • Další benefity: možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden svět, dětský klub pro předškolní děti, Multisport karta (samofinancovaná), služební telefon a výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky. 

Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se k nám přidat, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. 

MÁM ZÁJEM!

Těšíme se na Vaši odpověď!