Administrativní podpora pro fakturační oddělení
O pozici
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice.
Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora pro fakturační oddělení. Vaším hlavním úkolem bude kontrola a evidence došlých tuzemských a zahraničních faktur.
Kdo je náš tým?
Náš pětičlenný tým je na startu v procesu zadávání dokladů do účetního a archivačního systému.Komunikujeme s kolegy napříč celou organizaci, abychom zajistili kvalitní vstupní data.
Ohlasy z našeho týmu:
„Nejlepší, nejférovější, nejlidštější zaměstnavatel, co jsem dosud měla.“
Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz - platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.
Koho hledáme?
Určitě se u nás budete cítit výborně, pokud rád*a pracujete s daty a jste přesní při jejich zadávání, těší Vás práce, kde se Vaše odborné schopnosti smysluplně spojí s pomocí lidem a máte chuť se naučit něco nového. Co nabízíme:
Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: 0,5 (poloviční úvazek)
Nástupní mzda: 16 000,- Kč až 18 000,- Kč/měsíc (při polovičním úvazku) dle Vašich předchozích zkušeností
Nástup: ideálně ihned, záleží na dohodě
Pracovní úvazek: na dobu určitou (do 30.4.2025)
Jaká bude Vaše náplň práce?
Kontrola formální správnosti došlých faktur tuzemských a zahraničních včetně kontroly náležitostí daňových dokladů, jejich evidence v účetním systému Navision a archivačním systému ELO;
v návaznosti na to řešení případných zjištěných nesrovnalostí s kolegy*němi z jednotlivých oddělení Člověka v tísni;
zadávání kontaktů a jejich evidenci v účetním programu Navision;
podílení se na agendě konfirmací sald vybraných dodavatelů;
další administrativní úkoly.
Co považujeme pro tuto pozici za důležité?
Ukončené středoškolské vzdělání (ekonomické výhodou);
uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows, MS Office - Outlook, Word, Excel);
pasivní znalost angličtiny (porozumět textu v angličtině);
ochotu komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
zájem učit se novým věcem;
pečlivost, schopnost rychlé orientace v problému, samostatnost a spolehlivost;
základní znalost účetnictví je výhodou, ne podmínkou - potřebné znalosti Vám rádi předáme .
A co nabízíme my Vám?
Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují.
Přátelské prostředí: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.
Flexibilní pracovní dobu: nabízíme kombinaci práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny).
Štědrý balíček volna: k dispozici máte 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days).
Dog friendly: máte možnost vzít si svého domácího mazlíčka s sebou do práce.
Zázemí a know-how: jsme stabilní nezisková organizace s nadnárodní působností.
Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme jazykové kurzy a psychologickou podporu.
Další benefity: možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden svět, dětský klub pro předškolní děti, Multisport karta (samofinancovaná), služební telefon a výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky.
Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se k nám přidat, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis.
MÁM ZÁJEM!
Těšíme se na Vaši odpověď!