????⚕️ Specialista/ka zákaznického servisu pro pacienty ⚕️????
Pharmonia s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Zákaznický servis
Čeština
21. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Staňte se členem týmu zahraniční společnosti, která vyvíjí a prodává specializované zdravotnické pomůcky, jejichž účelem je usnadňovat život pacientům se závažnými zdravotními obtížemi.
Co Vás čeká?
- Každodenní telefonická komunikace s pacienty
- Odborné konzultace a poradenství pacientům (zaškolení samozřejmostí)
- Aktivní i pasivní telefonická komunikace s pacienty – klienty v interní databázi
- Prezentace a prodej produktů přes nabízení bezplatných vzorků
- Péče o databázi pacientů, administrativní práce a reporting
- Účast na veletrzích a kongresech, kam přichází odborná i laická veřejnost
Co k tomu budete potřebovat?
- SŠ/VOŠ vzdělání (zdravotnictví či sociální služby velkou výhodou)
- Zkušenosti v zákaznickém servisu či prodeji alespoň 1 rok
- Pečovatelský a empatický přístup k pacientům
- Zájem učit se nové věci, aktivita
- Velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, schopnost naslouchat
Co za to nabízíme?
- Smysluplnou práci, která pomáhá znevýhodněným lidem žít lepší život
- Skvělé zázemí prosperující firmy a přátelský tým kolegů
- Konstruktivní spolupráci a podporu napříč odděleními
- Práci od pondělí do pátku v rámci standardní pracovní doby (40 hodin týdně)
- Po komplexním zaškolení možnost občasné práce na home office
- Dobré finanční ohodnocení (dle zkušeností) 38-43.000 Kč + roční bonus v případě splněných cílů
- Balíček atraktivních benefitů – stravenky, nadstandardní příspěvek na PP, týden dovolené navíc, pojištění pracovní neschopnosti, atraktivní firemní eventy, podporu vzdělávání…
Pokud splňujete uvedené požadavky a chcete se o práci ucházet, pošlete mi, prosím, Váš životopis.
Těším se na spolupráci!
Michaela