Vedoucí programu pro sociálně znevýhodněné rodiny – sociálně aktivizační služby pro rodiny

Jméno/Firma
Středisko ROSA, z. s.
Pracoviště
Římská 2846, Kladno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Čeština
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Středisko ROSA poskytuje podporu rodinám v obtížných životních situacích a zasazuje se o zlepšení životních podmínek. Cílem naší organizace je systematická a dlouhodobá podpora rodin s dětmi, ve kterých nastaly obtíže z důvodu různého znevýhodnění. Naše práce má přímý vliv na životy lidí a přináší pozitivní změny.

Program pro rodiny sociálně znevýhodněné je určen zejména pro rodiny s dětmi, které mají obtíže s učením, chováním, rodinných vztahů apod. Poskytujeme pomoc rodinám v oblasti výchovy vzdělávání dětí a péče o ně. Podoprujeme rodiny v kontaktu s nejrůznějšími zařízeními a institucemi.

Do našeho týmu nyní rádi přivítáme další posilu, která by se s námi podílela na těchto aktivitách.

Co vás u nás čeká:

Koncepční a administrativní práce spojená s vedením programu

  • Zodpovědnost za kreativní koncepci programu
  • Vytváření, aktualizace a revize koncepčních dokumentů dle Zákona o sociálních službách – (zejm. Standardy sociální služeb a související dokumenty)
  • Spolupráce s projektovým manažerem při vyhledávání, psaní a vyúčtování projektů
  • Kontrola naplňování indikátorů v projektech, vytváření roční i průběžné statistiky programu
  • Účast na výběrových řízeních, přijímání a zaškolování nových zaměstnanců a jejich vedení, vytváření vzdělávacích plánů zaměstnanců a kontrola jejich plnění
  • Získávání zpětné vazby od klientů - dotazníky spokojenosti pro klienty
  • Porady vedení

Vedení zaměstnanců v přímé práci se sociálně znevýhodněnými

  • Porady se zaměstnanci, vyhodnocování práce zaměstnanců (interní, externí)
  • Kontrola práce zaměstnanců– přímá práce, dokumentace jednotlivých případů rodin, kontrola výkazů
  • Organizace terénní práce - nábor klientů, přidělení zaměstnancům
  • Komunikace s psychology, koordinace péče pro jednotlivé klienty – ve spolupráci s klíčovým pracovníkem rodiny

Přímá práce se sociálně znevýhodněnými rodinami

Vzdělávání se - školení, supervize, sebevzdělávání

Co od vás potřebujeme:

  • Předchozí zkušenost s administrativou/projektovou činností
  • Velmi dobré organizační dovednosti, schopnost stanovit si priority
  • Proaktivní přístup
  • Komunikační dovednosti a ochota zapojit se do různorodých aktivit
  • Znalost MS Office a dalších kancelářských programů
  • Vysokoškolské vzdělání

Co nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Příspěvek na stravování
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Práci v prostředí, které pomáhá lidem
  • Pestrou pracovní náplň
  • Firemní akce