office manager/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Líbilo by se Vám pracovat v neziskovém sektoru v sociální oblasti a pomáhat tak dobré věci? Těší Vás vnášet do věcí pořádek, víte si rady s administrativou, máte organizační talent a ani ve stresu nepropadáte panice? Pak naše obecně prospěšná společnost hledá právě Vás.
Vaše pracovní náplň bude následující: fakturace a drobné účetnictví, příprava podkladů pro zpracování mezd, zajišťování chodu kanceláře (drobné nákupy, evidence majetku, evidence docházky, vedení archivu, zajišťování občerstvení, klíčů, vizitek apod.), administrativní práce (vyřizování korespondence, telefonátů, tvorba zápisů z porad),spolupráce při sepisování žádostí o granty a dotace i při jejich konečném vyúčtování, spolupráci při organizování benefičních akcí.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost na obdobné pozici, časovou flexibilitu, smysl pro týmovou práci, dobrou znalost práce na PC (MS Office), aktivní a zodpovědný přístup k plnění svěřených úkolů, samostatnost, pečlivost a spolehlivost, alespoň středoškolské vzdělání s maturitou.
Co vám můžeme nabídnout
Práce na hlavní pracovní poměr, zajímavou různorodou práci, pracoviště bezprostředně u stanice metra "C" v Praze 4.
Vítáme nástup ihned, práce je vhodná i pro maminky na rodičovské dovolené, aktivní ženy či muže v důchodu, možná i realizace čerstvých absolventek/absolventů SŠ či VŠ