Specialista/specialistka na online marketing

Jméno/Firma
Masarykova univerzita
Pracoviště
Šumavská 525/33, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Ředitel ICS vyhlašuje výběrové řízení na pozici Specialista/specialistka na online marketing.

Jsme Institute of Computer Science – ICS a zajišťujeme primárně provoz a rozvoj IT infrastruktury Masarykovy univerzity. Naše služby nabízíme více než 6500 zaměstnancům a 35000 studentům, zároveň pracujeme na vlastním špičkovém výzkumu, pomáháme s výzkumnými daty a rozsáhlými výpočty v různých vědních oborech.

Hledáme kreativního marketéra s akademickým backgroundem.

Do týmu Sekretariátu EOSC CZ při CERIT-SC hledáme specialistu na marketing, který bude komunikovat nové infrastrukturní IT produkty a služby směrem k vědecké komunitě. EOSC CZ je národní iniciativou pro implementaci European Open Science Cloud (EOSC) v ČR – průlomovou ve správě vědeckých dat. Vaším cílem bude podpora vedeckých pracovníků, aby do roku 2028 zvládali efektivně pracovat s výzkumnými daty v souladu s principy FAIR.

Nepotřebujete být expert na sociální sítě – hledáme někoho, kdo umí marketingově myslet, navrhnout a komunikovat produkty, které vědecké komunitě usnadní život. Jde nám o tvořivost, která přitáhne pozornost výzkumníků, propojí technologii s vědou a přinese zajímavá komunikační řešení.

S námi budete pracovat na:

  • Navrhování nových taktik a strategií, jak efektivně využívat online prostor pro šíření našich myšlenek k vědcům a výzkumníkům.
  • Tvorbě obsahu (videa, grafiky) pro interní i externí komunikaci, primárně se zaměřením na vědecké publikum.
  • Vyhledávání témat, která rezonují mezi vědeckými osobnostmi, a jejich využívání pro komunikaci napříč iniciativou EOSC CZ.
  • Spolupráci na kampaních a akcích propagujících nové produkty a IT služby vyvinuté speciálně pro akademické prostředí.
  • Vyhodnocování kampaní a navrhování zlepšení v souladu s marketingovými cíli EOSC CZ.

Hledáme člověka, který:

  • Je kreativní a má zájem o technologie a vědu.
  • Umí efektivně prezentovat IT produkty směrem k vědecké komunitě (nejde o budování brandu, ale o zacílení na odborníky).
  • akademický background, díky čemuž rozumí specifikům vědeckého prostředí a dokáže srozumitelně komunikovat s akademiky.
  • Ovládá angličtinu na pokročilé úrovni (B2/C1).
  • Má systémový přístup a schopnost hledat inovativní řešení.
  • Digitální marketing pro něj není cizí slovo. Zajímá se o marketing a komunikaci, slova jako KPI, kampaň, komunikační harmonogram, mu nejsou úplně cizí.

My Vám nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova.
  • Mzdu v rozmezí 40 – 55 000 Kč měsíčně dle zkušeností.
  • Další benefity dle standardů MUNI: Stravenkový paušál (55 Kč / den), zařídíme MultiSport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, hrazená očkování, psychologické poradenství, jazykové a profesní vzdělávání, pohybové kurzy nebo zajištění místa v univerzitní školce.
  • Zaujala vás tato výzva? Pošlete svůj životopis přes e-přihlášku a staňte se součástí ICS MUNI!

Informace o průběhu výběrového řízení: 

Prosazujeme rovný přístup. Šanci získat zaměstnání má každý/á uchazeč/ka bez ohledu na věk, pohlaví, sociální či jiné znevýhodnění. I díky těmto principům je ICS MUNI držitelem ocenění HR Excellence in Research Award, které uděluje Evropská komise.