Specialista/specialistka na online marketing
O pozici
Pracovní nabídka
Ředitel ICS vyhlašuje výběrové řízení na pozici Specialista/specialistka na online marketing.
Jsme Institute of Computer Science – ICS a zajišťujeme primárně provoz a rozvoj IT infrastruktury Masarykovy univerzity. Naše služby nabízíme více než 6500 zaměstnancům a 35000 studentům, zároveň pracujeme na vlastním špičkovém výzkumu, pomáháme s výzkumnými daty a rozsáhlými výpočty v různých vědních oborech.
Hledáme kreativního marketéra s akademickým backgroundem.
Do týmu Sekretariátu EOSC CZ při CERIT-SC hledáme specialistu na marketing, který bude komunikovat nové infrastrukturní IT produkty a služby směrem k vědecké komunitě. EOSC CZ je národní iniciativou pro implementaci European Open Science Cloud (EOSC) v ČR – průlomovou ve správě vědeckých dat. Vaším cílem bude podpora vedeckých pracovníků, aby do roku 2028 zvládali efektivně pracovat s výzkumnými daty v souladu s principy FAIR.
Nepotřebujete být expert na sociální sítě – hledáme někoho, kdo umí marketingově myslet, navrhnout a komunikovat produkty, které vědecké komunitě usnadní život. Jde nám o tvořivost, která přitáhne pozornost výzkumníků, propojí technologii s vědou a přinese zajímavá komunikační řešení.
S námi budete pracovat na:
- Navrhování nových taktik a strategií, jak efektivně využívat online prostor pro šíření našich myšlenek k vědcům a výzkumníkům.
- Tvorbě obsahu (videa, grafiky) pro interní i externí komunikaci, primárně se zaměřením na vědecké publikum.
- Vyhledávání témat, která rezonují mezi vědeckými osobnostmi, a jejich využívání pro komunikaci napříč iniciativou EOSC CZ.
- Spolupráci na kampaních a akcích propagujících nové produkty a IT služby vyvinuté speciálně pro akademické prostředí.
- Vyhodnocování kampaní a navrhování zlepšení v souladu s marketingovými cíli EOSC CZ.
Hledáme člověka, který:
- Je kreativní a má zájem o technologie a vědu.
- Umí efektivně prezentovat IT produkty směrem k vědecké komunitě (nejde o budování brandu, ale o zacílení na odborníky).
- Má akademický background, díky čemuž rozumí specifikům vědeckého prostředí a dokáže srozumitelně komunikovat s akademiky.
- Ovládá angličtinu na pokročilé úrovni (B2/C1).
- Má systémový přístup a schopnost hledat inovativní řešení.
- Digitální marketing pro něj není cizí slovo. Zajímá se o marketing a komunikaci, slova jako KPI, kampaň, komunikační harmonogram, mu nejsou úplně cizí.
My Vám nabízíme:
- 6 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova.
- Mzdu v rozmezí 40 – 55 000 Kč měsíčně dle zkušeností.
- Další benefity dle standardů MUNI: Stravenkový paušál (55 Kč / den), zařídíme MultiSport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, hrazená očkování, psychologické poradenství, jazykové a profesní vzdělávání, pohybové kurzy nebo zajištění místa v univerzitní školce.
- Zaujala vás tato výzva? Pošlete svůj životopis přes e-přihlášku a staňte se součástí ICS MUNI!
Informace o průběhu výběrového řízení:
Prosazujeme rovný přístup. Šanci získat zaměstnání má každý/á uchazeč/ka bez ohledu na věk, pohlaví, sociální či jiné znevýhodnění. I díky těmto principům je ICS MUNI držitelem ocenění HR Excellence in Research Award, které uděluje Evropská komise.