Asistent/ka prodeje ve firemní restauraci (HPP) – Mikulov
ARAMARK, s.r.o.
Česká republika
Plný
Gastronomie a pohostinství
Čeština
21. 10. 2024
O pozici
O nás
Preferujete jistotu a stabilní zaměstnání ve velké nadnárodní společnosti? V tom případě už nehledejte dál, tato pracovní nabídka je určena přímo pro Vás.
Co by Vás v práci čekalo?
- třísměnný provoz PO – PÁ v čase 5:30 – 13:30, 13:30 – 21:30, 21:30 – 5:30 hod. (dva týdny ranní, týden odpolední, týden noční)
- příjem hotovostních i bezhotovostních plateb od zákazníků, kteří se k nám přišli najíst
- doplňování drobného sortimentu a starost o to, aby vystavené zboží bylo hezky upravené
- bude na vás, aby byla naše firemní restaurace hezky čistá
- pokud bude potřeba, tak pomáhat kolegům při výdeji jídel nebo na myčce nádobí, máme zde skvělý kolektiv a pomáháme si, jak nám čas dovolí
Co u nás budete pro začátek potřebovat?
- pokud máte zkušenosti s prací na pokladně, máte plusové body
- pokud ne, rádi Vás vše naučíme
Co Vám můžeme nabídnout:
- celá výplata na vašem účtu vždy 5. den v měsíci
- obědy za 30 Kč
- směny od pondělí do pátku - víkend patří Vám, ne práci
- 20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
- certifikované kurzy Kulinářského umění a prestižní kuchařské soutěže
- Multisport karta - zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
- finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
- zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy
Místo výkonu práce: restaurace ARAMARK, s.r.o., Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Nádražní 677E, Mikulov