Asistent/ka prodeje ve firemní restauraci (HPP) – Mikulov

Jméno/Firma
ARAMARK, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Profese
Gastronomie a pohostinství
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

O nás

Preferujete jistotu a stabilní zaměstnání ve velké nadnárodní společnosti? V tom případě už nehledejte dál, tato pracovní nabídka je určena přímo pro Vás.

Co by Vás v práci čekalo?

  • třísměnný provoz PO – PÁ v čase 5:30 – 13:30, 13:30 – 21:30, 21:30 – 5:30 hod. (dva týdny ranní, týden odpolední, týden noční)
  • příjem hotovostních i bezhotovostních plateb od zákazníků, kteří se k nám přišli najíst
  • doplňování drobného sortimentu a starost o to, aby vystavené zboží bylo hezky upravené
  • bude na vás, aby byla naše firemní restaurace hezky čistá
  • pokud bude potřeba, tak pomáhat kolegům při výdeji jídel nebo na myčce nádobí, máme zde skvělý kolektiv a pomáháme si, jak nám čas dovolí

Co u nás budete pro začátek potřebovat?

  • pokud máte zkušenosti s prací na pokladně, máte plusové body
  • pokud ne, rádi Vás vše naučíme

Co Vám můžeme nabídnout:

  • celá výplata na vašem účtu vždy 5. den v měsíci
  • obědy za 30 Kč
  • směny od pondělí do pátku - víkend patří Vám, ne práci
  • 20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
  • certifikované kurzy Kulinářského umění a prestižní kuchařské soutěže
  • Multisport karta - zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
  • finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
  • zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy

Místo výkonu práce: restaurace ARAMARK, s.r.o., Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Nádražní 677E, Mikulov