Business Controller

Jméno/Firma
Delirest services s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

O nás

Vášeň k jídlu nás spojuje již od roku 1991, dělá z nás mistry ve svém oboru a stále nás to baví. Díky skvělým lidem vykonáváme svou práci poctivě a s úsměvem. Naším cílem je spokojenost zákazníků i zaměstnanců.

Příležitost k růstu a rozvoji, respekt a týmová spolupráce jsou tři závazky směrem k našim lidem. Nabízíme flexibilní pracovní prostředí s neformální, otevřenou a přátelskou kulturou, která člověku umožní být sám/a sebou a zároveň umožní naplno uplatnit svůj potenciál.

Co u nás budete dělat:

  • business controlling svěřených oblastí - analýza výsledků, sledování vybraných ukazatelů, plánování
  • příprava podkladů pro porady s regionálními manažery a aktivní účast na těchto poradách
  • spolupráce napříč firmou, porozumění procesům a jejich dopadu na finanční výsledky
  • kontrola správnosti a interpretace výsledků
  • příprava ročních reportů a plánů společnosti v rámci týmu controllingu
  • podpora managementu v rozhodování a finančním řízení
  • spolupráce se Sales týmem při přípravě obchodních nabídek
  • ad-hoc analýzy finančních i nefinančních ukazatelů podle potřeb vedení společnosti

Co od Vás požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • minimálně 2 roky praxe v controllingu
  • výborné analytické schopnosti
  • znalost českých účetních standardů
  • angličtina na komunikativní úrovni
  • výborná znalost MS Excel
  • znalost SAP výhodou

Co Vám za to nabízíme:

  • zázemí, stabilitu a dlouhodobý pracovní poměr u úspěšné stabilní společnosti
  • spolupráci na HPP s odpovídajícím finančním ohodnocení
  • mzdu na svém účtu vždy nejpozději 5. v měsíce – věříme, že jistota je pro naše kolegy důležitá
  • přátelský kolektiv – celý tým na centrále je moc fajn a kolegové i HR se postarají, abyste se rychle adaptoval/a
  • obrovskou míru seberealizace v oblasti controllingu – pokud je práce s čísly vaše srdeční záležitost, jste u nás na správné adrese
  • a mnoho dalšího – zvýhodněné stravování, 5 týdnů dovolené, strukturovaný program školení, výuka angličtiny, volno na narozeninový den, karta Multisport, možnost práce z domova až 2 dny v týdnu a další

Nástup možný ihned, ale na toho pravého kandidáta/ku jsme ochotni si počkat.

V případě zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete Váš životopis prostřednictvím tlačítka "odpovědět". Děkujeme.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Dog-friendly office