Administrativní podpora - Procurement

Jméno/Firma
MEC 3 s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Kdo jsme?

Společnost MEC 3 s.r.o. je předním dodavatelem i výrobcem zmrzlinářských a cukrářských surovin. Dováží a distribuuje zmrzlinářské suroviny italské značky MEC3 a GIUSO, holandské a německé kakao, pravou čokoládu a další cukrářské suroviny vč. všech potřebných pomůcek a doplňků. Našimi partnery jsou řemeslní výrobci i průmysl na území celé České a Slovenské republiky již více jak 30 let.

Co u nás budete dělat?

  • administrativní práce pro náš obchodní tým

  • zpracování objednávek, faktur a vyřizování požadavků klientů

  • částečná správa eshopu a marketingu

  • spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní

  • spolupráce na organizaci lokálních obchodních a předváděcích akcí

Co musíte znát, mít a umět?

  • komunikativnost, příjemné vystupování v telefonické, psané i osobní rovině

  • praktická znalost MS Office, tabulka v Excelu Vás nesmí rozhodit

  • flexibilita a dobré organizační schopnosti

  • komunikativnost a příjemné vystupování

  • samostatnost, pečlivost ke svěřenému úkolu, proaktivní přístup

  • znalost práce v ERP programu Money S5 výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám nabízíme?

  • odpovídající mzdové ohodnocení (po zapracování zajímavé osobní ohodnocení 2x ročně)

  • kurzy jazyků AJ/IJ/NJ dle výběru v pracovní době

  • stravenky

  • služební automobil (po zapracování)

  • Multisport karta

  • firemní akce ( např. školení a ochutnávky novinek na sezónu v Itálii, vánoční večírek apod.)

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti s rodinnou tváří

  • termín nástupu: dle dohody, možný ihned

  • práce na HPP, plný úvazek