Administrativní podpora - Procurement
O pozici
Kdo jsme?
Společnost MEC 3 s.r.o. je předním dodavatelem i výrobcem zmrzlinářských a cukrářských surovin. Dováží a distribuuje zmrzlinářské suroviny italské značky MEC3 a GIUSO, holandské a německé kakao, pravou čokoládu a další cukrářské suroviny vč. všech potřebných pomůcek a doplňků. Našimi partnery jsou řemeslní výrobci i průmysl na území celé České a Slovenské republiky již více jak 30 let.
Co u nás budete dělat?
administrativní práce pro náš obchodní tým
zpracování objednávek, faktur a vyřizování požadavků klientů
částečná správa eshopu a marketingu
spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní
spolupráce na organizaci lokálních obchodních a předváděcích akcí
Co musíte znát, mít a umět?
komunikativnost, příjemné vystupování v telefonické, psané i osobní rovině
praktická znalost MS Office, tabulka v Excelu Vás nesmí rozhodit
flexibilita a dobré organizační schopnosti
komunikativnost a příjemné vystupování
samostatnost, pečlivost ke svěřenému úkolu, proaktivní přístup
znalost práce v ERP programu Money S5 výhodou, nikoliv podmínkou
Co Vám nabízíme?
odpovídající mzdové ohodnocení (po zapracování zajímavé osobní ohodnocení 2x ročně)
kurzy jazyků AJ/IJ/NJ dle výběru v pracovní době
stravenky
služební automobil (po zapracování)
Multisport karta
firemní akce ( např. školení a ochutnávky novinek na sezónu v Itálii, vánoční večírek apod.)
zázemí stabilní mezinárodní společnosti s rodinnou tváří
termín nástupu: dle dohody, možný ihned
práce na HPP, plný úvazek