Vedoucí Zákaznického Servisu
BELDEN
Česká republika
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
21. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Připojte se k týmu Belden a staňte se součástí rozmanitého a inovativního týmu, který usiluje o nové generace řešení propojení světa. Budete mít příležitost podílet se na zajímavých projektech a spolupracovat s kolegy z celého světa, což vám umožní získat široké spektrum odborných zkušeností a perspektiv.
Společně budeme pokračovat na cestě inovací, vytvářet propojený svět a udávat směr automatizaci.
Co budete dělat:
- Vést, poskytovat podporu a směřování týmu zákaznického servisu.
- Nastavovat jasné cíle a očekávání výkonu pro jednotlivé členy týmu.
- Přezkoumávat standardní procesy a identifikovat organizační vylepšení pro zlepšení efektivity, výkonnosti dodávek, optimalizaci nákladů a spokojenosti zákazníků.
- Spolupracovat s odděleními jako je Credit Control, Řízení materiálů, Skladování a Distribuce, Řízení poptávky a Prodej, nebo dalšími útvary, je-li to třeba.
- Budovat a udržovat efektivní pracovní vztahy s týmem prodeje řešení a kanálů, Centrem inovací pro zákazníky a dalšími interními i externími zákazníky.
Co byste měli přinést:
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti zákaznických služeb nebo prodeje.
- 3–5 let zkušeností s vedením týmu.
- Znalost systémů a zkušenosti s provozem v prostředí B2B prodeje/zákaznických služeb.
- Dobrá znalost německého, anglického a českého jazyka.
- Silné porozumění procesům zpracování objednávek, logistiky a řízení dodavatelského řetězce.
- Znalost SAP, BPCS a Salesforce je výhodou.
Co nabízíme:
- Zajímavou a náročnou práci v dynamickém mezinárodním prostředí, kde můžete rozvíjet své profesní dovednosti.
- Podporu v rámci rozvoje a vzdělávání, abyste mohli naplno využít svůj potenciál.
- Konkurenční platové ohodnocení a balíček benefitů, který neustále obměňujeme.
- Příležitost k růstu a kariérnímu postupu v rámci společnosti.
Připojte se k nám a budujme příštích 100 let společně!