ÚČETNÍ/ASISTENTKA ŘEDITELE
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme zavedená brněnská dopravní společnost a rádi ve svém kolektivu přivítáme šikovnou samostatnou účetní, která by kromě účetní agendy měla na starost i další zajímavé oblasti firmy.
Co bude náplní vaší práce?
- kompletní vedení podvojného účetnictví a příprava podkladů pro daňového poradce
- sestavování daňových tvrzení pro měsíčního plátce DPH
- personalistika a zpracování mezd
- řešení pojistných událostí
- řešení dalších provozních záležitostí specifických pro dopravní společnost
- příprava podkladů/reportů pro ředitele společnosti
Jaké znalosti a dovednosti se vám budou hodit?
- min. střední vzdělání s maturitou ekonomického směru
- praxe na pozici účetní min. 3 roky
- znalost podvojného účetnictví
- alespoň základní znalost daňových zákonů (možnost konzultace s naším daňovým poradcem)
- analytické myšlení, aktivní přístup k plnění úkolů, samostatnost a zodpovědnost
- uživatelská znalost MS Office (především MS Excel)
- znalost účetního programu PREMIER výhodou
- německý nebo jiný cizí jazyk výhodou
Co vám můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní rodinné společnosti v prostředí přátelského kolektivu
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- práci od pondělí do pátku v rozsahu 40 hodin/týden s individuálním rozvržením pracovní doby
- příspěvek na stravování
- po zaučení osobní ohodnocení
- nástup možný ihned i dohodou
V případě zájmu být součástí našeho týmu, prosím zašlete CV a motivační dopis a brzy se Vám ozveme.
Pokud budete mít jakékoliv doplňující otázky, volejte na číslo +420 722 524 341.