Koordinátor/ka údržby a správy budovy

Jméno/Firma
ManpowerGroup s.r.o.
Pracoviště
Kladno
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Chemie a potravinářství
Vytvořeno
22. 10. 2024

O pozici

O nás

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Hledám kandidáta do super menší výrobní firmy s úžasnou firemní kulturou, která klade důraz na digitalizaci. Takže žádné zbytečné papírování. Hledám někoho, kdo se dorozumí anglicky alespoň na úrovni B1 a má zkušenost s vedením lidí (na této pozici 1 podřízený). Pokud máte odpovídající zkušenosti dle požadavků níže a zajímá vás více informací, nebojte se mi poslat životopis a zavoláme si.

Místo výkonu práce Kladno s možností nástupu dle dohody.

Popis pozice:

  • Dohlížet na denní provoz objektu a řešit potřeby údržby, úklidu, odpadového hospodářství a bezpečnostní operace.
  • Kontrolovat externí dodavatele, zda dodržují plánované harmonogramy.
  • Vést místní IT podporu a dohlížet na včasné plnění naplánovaných úkolů a IT projektů (nemusíš mít IT dovednosti, ale zájem o technologie je výhodou).
  • Jednat jako obchodní partner pro místní vedení, majitele budovy, úřady a bezpečnostní poradce.
  • Spravovat budovu, venkovní prostory a vybavení – od instalací, přes údržbu, inspekce až po opravy, které musí splňovat zdravotní a bezpečnostní normy.
  • Obstarávat dodavatele, organizovat výběrová řízení a vyjednávat smlouvy (vybavení, opravy, inspekce).
  • Zodpovídat za rozpočet a pravidelné reportování vedení a centrále.
  • Řešit krizové situace, vyvíjet plány obnovy po haváriích a implementovat bezpečnostní postupy.
  • Provádět pravidelné kontroly zdraví a bezpečnosti, požární prevence a pracovních podmínek.
  • Dohlížet na odpadové hospodářství, řídit úklidové služby a zavádět udržitelné postupy v oblasti správy objektu.

Profil kandidáta:

Osobnostně:

  • Proaktivní, nezávislý a orientovaný na řešení, ochotný pomoci a podporovat ostatní.
  • Kreativní myšlení, otevřenost a sdílení zpětné vazby jsou klíčové.
  • Schopnost řešit problémy s důrazem na zodpovědnost a zaměření na formalizaci a standardizaci.
  • Výborné organizační schopnosti, schopnost řídit projekty.
  • DIGI osoba – protože nemáme rádi papírování, měl/a bys mít kladný vztah k digitalizaci.
  • Manuálně zručný člověk, který má rád technologie, stroje a nářadí.

Technické zkušenosti:

  • Minimálně střední odborné vzdělání technického směru a prokázaná praxe na podobné pozici alespoň 3 roky.
  • Obecný přehled o technických řešeních, postupech a provozu.
  • Celková znalost technologií a zkušenosti s údržbou zařízení.
  • Uživatelská znalost MS Office je nezbytná, znalost systémů D365 nebo jiných ERP je výhodou.
  • Angličtina na alespoň středně pokročilé úrovni, čeština je nutností.

Nabízíme:

  • Menší firma, kde se všichni znají (80 lidí).
  • Práce od pondělí do pátku, volné víkendy, občasný home office.
  • Zdarma občerstvení (ovoce, káva, čaj, pravidelně saláty a snídaně).
  • Obědy za speciální cenu + příspěvek na stravování (116 Kč/den).
  • Multisport karta.
  • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z hrubé mzdy (po zkušební době).
  • Firemní akce, sickdays a další benefity.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování